3. Nesil Kahveciler Sanal Yerlerini Değiştirebilir

Starbucks, yeni uygulama yapısı ile pek çok kişinin isteklerine cevap üretmek istiyor. Dijital teknolojileri yakından takip eden Starbucks, Web3.0 için uygulamasında değişiklik yapmaya hazırlanıyor. Artık uygulama üzerinden dijital ürünler de alınabilecek.
Günümüzde hemen her firma teknoloji alanında da yatırımlar yapıyor. Bu alana giren ve en başarılı örneklerden birine sahip olmayı başaran Starbucks, uygulamasını şimdi de Web 3.0 için yenilemeye hazırlanıyor.

Şimdiye kadar Starbucks uygulamasında biriken yıldızlarla ücretsiz içecek alınabiliyordu. Böylece firma müşteri sadakatini arttırırken, bir yandan da ciddi bir avantaj elde ediyordu. Yeni güncelleme de bu özelliği geliştirmeyi amaçlıyor.

Pek çok konuda teknolojiyle uyumlu çalışacağını dile getiren marka, hem kahve üretiminde hem de teknoloji üretiminde önemli artılar sunacak diyebiliriz. Firmanın CEO’su Howard Schultz tarafından yapılan açıklamada, yeni güncellemenin 13 Eylül’de gerçekleştirilecek olan yatırımcılar günü etkinliğinde tanıtılacağı belirtildi. Seattle’da yapılacak olan etkinlikte Starbucks, firmanın geleceği için bazı önemli adımlar açıklayacak.

Yeni sistemde Starbucks, var olan harca-kazan temelli ödül sistemini müşterileriyle etkileşimini arttıracak şekilde geliştirecek. Schultz’a göre iş ve ev dışında kalan dijital dünyada da toplulukları genişleyecek ve insanlar yeni ödüllere ulaşma şansı yakalayacak.

Şirketin CEO’suna göre yeni ödüller sayesinde müşteriler, türünün tek örneği Starbucks deneyimleri yaşayabilecek. Ayrıca hem dijital ödül olarak, hem de topluluk oluşturma çalışmalarının bir parçası olarak Starbucks markalı dijital toplanabilir eserlere sahip olacaklar.

paylaş:

diğer yazlıarımız

Open chat
Hello 👋
Can we help you?